mellen89

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin - 31 oktober 2013 16:15

Hej igen bloggvärlden!  


Nu är jag tillbaks efter ett uppehåll på drygt 1år. Ja varför då kan man undra, jo de visade sig att de var någon drygt idiot som tyckte att de skulle vara kul att ta bort min blogg av någon underlig anledning. De har spekulerats mkt kring vem och varför men de får förbli oklart. Kan lova er att jag har varit nådigt förbannad över det då jag har skrivandet som min frihet där jag kan få ut de jag vill, vilket har följt mig hela livet. Nu är jag tillbaks igen och de var en svårt beslut om jag skulle starta bloggen igen elr inte, börja om med en ny blogg efter man förlorat den innan! Men nu är jag här och ska börja om på nytt, så hoppas ni vill följa bloggen och tycker den kommer vara intressant! 


Nu när de är mitt första inlägg så tänkte jag bara skriva lite om vad min blogg kommer handla om, de kommer självklart handla om mig och vad som händer i min vardag, de kommer skrivas mkt om mina två hundar Diva och Cesar som jag har tsm med min sambo, min ängla tant som fick somna in för drygt 7 månader sen som var min följeslagare i hela 11 år nästan halva mitt liv. Och självklart kommer de ju skrivas om Eric Saade, en person och artist som har gjort väldigt stor inverkan i mitt liv med sin musik och sin otrolig fina personlighet. Jag kan nästan ana hur många som delar den här kärleken med mig ?!  Ja, jag är 24 år gammal och ÄLSKAR Saade och hans musik vilket många verkar ha svårt med, vilket jag tycker är väldigt konstigt. De är inte åldern som avgör vilken musik och artist man tycker om. Elr vad säger ni Saade-fans ?

Nä nu sätter jag punkt här.


Ha de bäst så länge, Puss och kram  

 

   

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards