mellen89

Alla inlägg under februari 2014

Av Malin - 7 februari 2014 15:15

Denna karl vet verkligen hur man får någons dag att gå från botten  till toppen!   
  Eric Saade!  


Av Malin - 4 februari 2014 15:07

Ingen vidare tanke verksamhet idag! :/

Av Malin - 3 februari 2014 18:00

God Dagens!  


Hoppas alla där ute mår bra och haft en bra dag. Här är de bara bra, och jag har haft en lugn och skön dag.

Fick order av både örat och sambon att ta de lugnt idag. Jag höll igång med städande och som en vanlig dag igår, då sa örat ifrån. De var inte poppis, jädra vad de spännde i och bakom örat. Jag tänker inte på att jag måste ta de lika lugn som första veckan efter operationen nu när jag inte ha någon packning i örata längre. Huvva, vad jobbigt det är och inte kunna leva som vanligt utan bara ta de lugnt hela tiden osv osv. Jag kommer aldrig klaga när jag väll kan leva normalt igen!
Men örat läker på fint och på återbesöket såg allt ut som de skulle så jag hoppas de forts så. Jag lovar er att de inte var mysigt när dom skulle pilla ut packningen, jädrans vad de prasslade i örat och inte nog med de jäklar i de vad de luktade illa!  Men nu är de värsta över så nu ska jag på återbesök igen den 17/3 för hörseltest, jag hör dovt nu pga geltin i mellanörat som försvinner sakta men säkert under de kommande 4-6 veckorna. Men redan nu kan jag säga att jag hör bättre än tidigare, jag hör tom grannen när han har igång sin tvättmaskin. De är lite läskigt att höra mer än man gjort under sina 24 år. Spännande men skrämmande! Nog om mitt lilla öra nu.

Var på Maxi för en stund sen och fick mig en lite läskig upplevelse. Jag mötte en kvinna som var på väg in när vi var på väg ut och de var kopia av min faster i både utseende och till sättet att röra sig på, jag har dock inte träffat henne på massa år och tyvärr så gick hon bort för ett bra tag sen. Men hjärtat hoppade till och de var nästan så jag ville gå fram och hälsa på henne precis som de var min faster! De måste varit hennes dubbelgångare, iom att dom i stort sätt var identiska med varandra. Har ni sött på någons dubbelgångare ? Berätta gärna, skulle vara kul att höra.
Jag kommer ihåg att min moster och hennes man berättade för många år sen att dom trodde jag var i Kiruna utan att säga något till dom, för dom hade mött en tjej på OBS som såg precis ut som mig. Så dom ringde och hörde efter och mkt riktigt så var de ju inte jag utan säkerligt min dubbelgångare! Tycker de där är lite läskligt faktist.


Ha en forts trevligt kväll, puss och kram!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards