mellen89

Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 30 december 2013 22:00

Ohoj där ute!  
Nu var det ett tag sen jag bloggade. Har faktist inte känt att de funnits så mkt att blogga om. Mina dagar ser likadan ut för de mesta, iaf den senaste tiden. Jätte tråkigt med de ska väll vara så ibland även att man inte gillar det!  

Hoppas ni har haft en bra jul och har kunnat varva ner nu inför nyår som startar om bara ett par timmar bara.

Jag har haft en jätte mysigt jul trots omständigheterna. Saknade både Tessan och familj/Släkt, så de var den turbulent men mysig dag. De var min första jul utan Tessan så många minnen dök upp och rörde till de en hel del. Och som grädde på moset så saknade jag familj/släkten. Har inte firat jul med släkten på herrans massa år och då ska de tilläggas att vi gjorde detta varje år innan vi flyttade från Kiruna.

Fick ni kanske några roliga klappar då ?   

Men hörrni, de är ju nyårsafton imon, hur blir de att fira in de nya året för er del då ?  

Här blir de världens myskväll imon med toppen sällskap må jag säga, vi får Alexandra och Jocke på besök så de kommer bli gott käk med bingolotto och sällskapspel. För att sedan gå ner till Kumla sjön vid 12 slaget och glo på alla dessa raketer.

Jösses, jag kan inte släppa att detta år snart är över, vart tog de vägen liksom ?! Ja, man är ju snart hälften till 50 också, jag tyckte de var igår jag fyllde 18. Men icke det, haha!


Nä nu ska jag slänga igång lite Saade och få tankarna på bättre saker (vilket man får av Erics musik) och fixa lite innan de är dags att ta dom 4benta vännerna på nattprom och innan sängen kallar.

Hoppas ni får en toppen dag/kväll imon!

Puss och kram!   


OCH TÄNK NU PÅ ATT INTE SKJUTA MASSA RAKETER OCH SMÄLLARE BARA FÖR NÖJES SKULLE INNAN 12 SLAGET UTAN TÄNK PÅ ATT DE FINNS BÅDE DJUR OCH MÄNNISKOR SOM ÄR RÄDDA  FÖR SMÄLLANDET, HA LITE RYGGRAD OCH TÄNK PÅ DOM OCH SLUTA VARA SÅ HÄNSYNSLÖS!

 


Ovido - Quiz & Flashcards