mellen89

Direktlänk till inlägg 12 november 2014

Kunde inte bli bättre!

Av Malin - 12 november 2014 03:18

Halloj där ute igen! ?

De var som inte igår jag bloggade, typ sådär 9 månader sen sist.
Hmm, de har sina orsaker till varför också. Mycket som hänt bara från Juni fram tills denna skrivande stund. ?
Ska göra de lite kort så får ni lite inblick i allt.
Senast jag blogga var ju en stund efter operationen av mitt öra. Och de går fin fint med de, hör väldigt bra och de har läkt på fint, återbesök den 27/11 igen för hörseltest. *blä*
Men sen Juni månad har livet vänt något så kopiöst. De tog slut med Christian efter tråkiga omständigheter. Men nu i efterhand så ser jag mkt jag inte såg då elr snarare allt jag ser nu såg jag absolut inte då.
Jag råkade även ut för ett rötägg till arbetsgivare som tyckte att han kunde ha mig som någon jäkla gratisjobbare. I helskotta heller! ?
Flyttade till min toppen fina lägenhet, sakta men säkert börjar de se ut som ett hem nu. ? Men de absolut bästa som hänt nu i höst, ett par dagar efter min 25års dag (som förövrigt var skit) de var då jag fick kontakt med han som ligger jämte mig just nu och sussar gott!
Han med de stort H, mannen i mitt liv, mitt livs största kärlek helt enkelt!
Många som har sina åsikter om de, men vet ni, de blir lite klarare bild för er om ni tar reda på fakta innan. ?
De var i stort sätt kärlek vid första dejten med honom. Han var redan fast klistrad i huvudet på mig när vi börja skriva. Ni vet sådär så man inte kan sluta skriva och man bara vill ha mer och veta mer av/om personen ?!
Sen vår första dejt så har vi inte spenderat många timmar ifrån varandra, de finns liksom ingen mening med de!
Han gör mig hel, han gör mig fruktansvärt lycklig. Jag trodde jag hade känt denna lycka innan, men tji fick jag för den. Icke sa nicke!
Ja som ni kanske förstår rullar livet på i en fruktansvärt bra riktning, just love it!
Nu är de slut på uppehållet i bloggen, för nu är jag tillbaka för att göra glada och händelserika inlägg igen! ?

Puss och kram! ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 24 januari 2015 19:44

Hejs svejs! Hoppa ni har de bra en Lördagskväll som denna. Här knallar de sakta men säkert på i vanlig ordning. Så har ni nå roligt bus för er ikväll då ? :) Här är de för lugnt för att jag ska ha roligt. Nu får de allt hända något, gärna något s...

Av Malin - 20 januari 2015 22:44


Halloj!  Så hur mås de där ute ? De var som lite mer än en månad sen nu jag bloggade. De får ta sin tid i mellan varven ibland så de hinner hända lite. Inte kul att blogga varje dag om man inte har så där överdrivet mkt att skriva om kanske. Hoppas ...

Av Malin - 16 december 2014 20:27

Ohoj där ut! Hoppas ni alla har de bra trots all julstress som verkar infinna sig just nu hos många. En annan har de ganska lugnt än så länge iaf. Vet ju redan vad som ska köpas i julklappsväg och de sista som ska inhandlas i matväg. Så här är de...

Av Malin - 6 december 2014 14:15

Hejsan hoppsan!  Hoppas ni alla har en bra helg än så länge! Här ska dagen snart startas med en rejäl storstädning och sånt där kul innan hockeyn och spelkvällen kallar i sin vanliga ordning. Uff, ingen lusta alls till att städa och såna tråkigheter ...

Av Malin - 30 november 2014 18:35

Cha cha bloggen! *en gnutta ironi* :P Hoppas ni alla haft en bra helg och att ni har en mysig första advent! :) Jag har haft mig ett gott skratt åt någon "hemlig" som kommenterade mitt förra blogg inlägg. Alltså för de första varför ens komment...

Ovido - Quiz & Flashcards