mellen89

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Malin - 25 november 2014 01:36

Hejs svejs! *vinkar*

Hoppas ni alla mår bra där ute och att ni haft en bra helg! :)
Här knallar de på som vanligt, inget att klaga på alls. Mår finemang och haft en mysig helg!
Så händer något spännande i veckan för er då ?

Dagens goda nyhet som gjorde mig lycklig i själen. Jag gillar inte alls melodifestivalen som ni flesta vet. Men en sak är säker, jag kommer titta på de den här gången. Både Eric Saade och Linus Svenning är med! :D Så klart håller jag liiite extra mkt för att de kommer gå vägen för Eric, underbara människa! ;D <3 Så vem håller ni lite extra mkt för ?

Alltså är det bara jag som tycker att detta år har flygit iväg ? De är liksom 2015 snart, väldigt snart! :O Jag lovade mig själv att 2014 skulle bli bättre än 2013 och vips, precis de som hänt! :)
Nä nu börjar de bli dags att fundera ut nå bra julklapp/klappar till karl. Dock är de inte sådär överdrivet svårt då jag vet vad han tycker om osv. Min fina M! <3
För en gång skull se jag faktiskt fram emot att fira jul, de känns liksom lönt igen! :) :$

Ne nu ska jag forts spela monopol och se till att Marcus åker på så mkt däng så de heter duga. En gång för alla faktist! ;P *YEY*
PUSS OCH KRAM! <3

Ovido - Quiz & Flashcards