mellen89

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Malin - 16 november 2014 20:14

Halloj där ute! *vinkar* :)

Hoppas ni alla mår bra, här är de fin fint. Allt rullar på i den sagolika riktning fortf. Jag har då inte lyckats vakna ur den dröm jag lever i än. Vilket jag hoppas att jag aldrig kommer göra heller! :$
Så har ni haft en bra helg då ? Gjort något skoj ? :)
Iom att jag inte direkt känt att helgerna har vart helg innan så må jag säga att numer finns de helg för mig igen! *YEY*
Jag har äntligen en Fredag att se framemot varje vecka, de är inga tråkiga helger man ser fram emot om man säger så. 

Om man säger så här så har hela min vardag och mkt av mitt liv förändrats sen jag flytta och verkligen sen jag träffade Marcus. :D Bla helgerna fylls med fruktansvärt mkt skratt med vänner och sällskapsspel och annat roligt!

Den senaste tiden har jag även upptäckt massa nya saker om mig själv som jag inte visst om innan. Roligt såklart men även lite skrämmande på samma gång. Men alla i en positiv benämning! :) 
Men en sak är säker, den deppiga och negativa Malin existerar inte längre, tack och lov för de! :D

Puss och kram <3fet text

Ovido - Quiz & Flashcards