mellen89

Alla inlägg den 30 november 2014

Av Malin - 30 november 2014 18:35

Cha cha bloggen! *en gnutta ironi* :P

Hoppas ni alla haft en bra helg och att ni har en mysig första advent! :)

Jag har haft mig ett gott skratt åt någon "hemlig" som kommenterade mitt förra blogg inlägg. Alltså för de första varför ens kommentera om du inte ens kan stå för vem du är ?! Och dessutom, varför ens påstå så mkt skitsnack. Jag började blogga igen i Oktober och haft ett uppehåll sen början på året. Jag menar, hur fan kan jag snacka skit om någon när jag bara berättat för er vad som hänt sen sist liksom ?!
Ja som sagt, denna person faller på många punktet av sin kommentar. Men om du som kommentera läser detta, hör gärna av dig på sms, ett samtal, ett pm på fb elr dyl om du nu är vän med mig. Skulle vara kul att höra din förklaring till din kommentar. :D
Om vi inte känner varandra så forts jag gärna bara skratta åt din kommentar!

Då är de bara 4 dagar kvar till jobbintervju på Ikea. Skapligt nervös redan! :P
De är någon gruppövning och individuell intervju därefter, så ska vara där mellan 9-12. Jag hoppas nu en gång för alla att de är min tur att få jobb. Tänka sig att få jobba på Ikea, jösses jag skulle älska att gå till jobbet varje dag! ;D
Vad säger ni, skulle ni kunna tänka er och se mig jobba på Ikea ? Inga fördommar nu då! ;) haha!
Ni får se till att hålla alla tummar och tår att detta blir min tur ist för otur!

Puss och Kram! <3

Ovido - Quiz & Flashcards