mellen89

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Malin - 2 januari 2014 22:15

God kväll!  


Har ni haft en bra skön dag idag ? Här har de varit rätt lugnt, donat lite med vovvarna och här hemma. Inte så många knop med andra ord. Kikade på HV - AIK ikväll, och fy fasen vilken match. Hv som då är laget i mitt hjärta oavsett vad startade matchen otroligt segt och inte alls med i svängarna var dom. De såg länge ut som AIK skulle ta viktaga 3 poäng när de stod 3-1. MEN sen hände de som vill alla HV supportrar satt och väntade på, rätt som de var stod de 3-3 och HV började kriga ännu en gång!

Visserligen lyckades inte HV knipa en 3 poängare men lika viktigt var de för dom att knipa 2 poäng. Men fy fasen vilken rysar match de vart i slut tampen. Jag sitter inte och tjoar så mkt i soffan när jag kikar på hockey, men idag kunde jag inte undvika det. Så nu sitter jag med en hals som värker lite. haha! Påminner mig om gammla goda tider när man var på plats i arenan och stimmade värre än något annat och hade ont i halsen stup i ett och lät som en och en annan, jag vet inte vad. haha! Nu väntas en match på Lördag mot AIK och då ska vi allt kriga för en minst lika viktig 3 poängare, allt för att hålla oss över sträcket och klätra lite till i tabellen.  


Hoppas ni har fått en bra start på de här nya året än så länge ?! 
Min har nog inte kunna starta så mkt bättre skulle jag tro, väntar på att en arbetsgivare ska höra av som om ett jobb jag sökt. Men segare än segast går de och tålamodet för att vänta börjar tryta. Men jag hoppas på goda nyheter när han väl hör av sig! Ska väll forts mitt jobbsökande och hoppas på att de finns mer intressanta jobb att söka. 

Nä nu blir de en nattrunda för vovvarna och sen lite kvällsmat och en film så man kommer upp i någolunda tid imorgon!

Ha de bäst, puss och kram!  

 

           

Ovido - Quiz & Flashcards