mellen89

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Malin - 24 januari 2015 19:44

Hejs svejs!

Hoppa ni har de bra en Lördagskväll som denna. Här knallar de sakta men säkert på i vanlig ordning. Så har ni nå roligt bus för er ikväll då ? :)
Här är de för lugnt för att jag ska ha roligt. Nu får de allt hända något, gärna något spännande. :P

Fick spontan besök elr rättare sagt överraskande besök idag av mamma och Jonny. Ringde i telen klockan 08:20, halv sovande kollade jag på telefonen men såg inte vem de var så sket i att svara. De ringer igen och jag svarar. Jonny frågar om jag kan sätta igång kaffe för dom är framme om 30min. SAY WHAT ?!?!
Jag flyger upp ur sängen och ut som ett skott med hundarna innan dom kom. Ja jösses, dom lyckas alltid med såna där överraskande besök. Alltid lika kul när dom kommer och hälsar på.
Och nu så är ju även den där värsta biten bort med att Marcus fick träffa dom för första gången. Jag slapp ju hinna bli nervös iaf, hann ju knappt vakna innan dom var framme. Jag har fasat lite för denna dag då jag visste hur nervös jag skulle bli så att de blev sådär spontant och överraskande var bra! :P
Men inte helt oväntat att dom skulle gå så bra ihop och Marcus blev även väl godkänd av mamma och Jonny. ;P
Så nä om det inte dyker upp några fler överraskningar under kvällen *hoppas* så blir de nog bara soffläge med Mario på Wii elr Grand Turistmo 5 på PS3:an.

På Tisdag är de dags för praktikmässa i Örebro. Kommer ett 30tal företag och jag har väll listat upp 13st redan som jag garanterat ska söka till. Sen får man se om de finns några andra intressanta när man väl är på plats. Kan detta kanske vara min chans och min tur till en praktik som i sin tur leder till jobb !? Jag hoppas i varje fall på de. Skulle vara som pricken över i:et, så håll hårt i en tumme och skänk en tanke på Tisdag för/till mig. ;)

Puss och kram! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards