mellen89

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Malin - 3 november 2013 12:15

God dagens!  


Alltså jag hade världens bästa dröm inatt, jag var tillbaka på POP EXPLOSION på Conventum i Örebro. En av dom mest magiska dagarna i mitt liv var de. De var första gången jag hade chansen att se Saade live och jag vill lova att de är absolut inte den sista gången heller. Nu kommer man gå som på moln efter den här drömmen. Tråkigt nog så var han inte med på Ladys Night i Örebro, tvivlar inte på att han ger alla ett minne för livet runt om i dom orterna han är med på.

Och ni har väll inte glömt att kika in  på bloggen jag länkade till igår ? Och om ni missat de så tycker jag att ni rullar ner till föregående inlägg och klickar på länken, där kommer ni få en hel de smaskigt att både läsa och titta på!  


Och idag är de en sån där tråkig Söndag, på schemat idag står de städning och klippa klor och borsta hundar. Men de ska väll gå bra när man öser på med lite Saade. Inte ens lite hockey är de inte idag heller, får vänta ända till Tisdag för att se mitt kära HV. *SUCK*


Ha de bäst så länge, puss och kram! 

 

           

Av Malin - 3 november 2013 00:00

Måste ju bara få länka till en grym blogg, är du en av oss som älskar Eric Saade och hans musik. Då tycker jag inte att du ska tveka på att kika in på den här grymma bloggen!

Vad väntar du på, in och kika med en gång!  


http://saadesfanclub.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards