mellen89

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Malin - 5 november 2013 21:45

God kväll! :)

Alltså vilken skit dag de här har varit. Blev väckt av att den förbannade pizzerian började hammra och borra klockan 7:30. Tro mig, jag vart ju inte allt för lycklig.
De började igår, dom hammrade och borrade till och från hela dagen MEN på kvällen efter 21 höll dom igång konstant. De slutade med att jag gick ner för att kolla om de verkligen var ifrån pizzerian och då var klockan ungefär 22:30, går upp och ber Christian ringa störningsjouren. Visst dom ska skicka en bil ungefär en 30-40 min senare ringer dom och säger att dom inte ska skicka någon bil på ärendet. Så Christian slår slag i saken och går ner fly förbannad och ber dom knipa igen.
Men nu har de varit tyst sen drygt 20, så jäkla skönt kan jag säga! :) haha!

I övrigt har jag bara haft en dålig dag, har ni några bra förslag som gör en piggare så här på hösten när man har dåliga dagar ? Tips mottages!
Förutom att pigga upp sig med Saades musik som jag redan vet gör en på bättre humör. ;)
Nä nu ska jag ta och göra nytta innan sista promenaden med hundarna ska göras och sängen kallar.
Ha de bäst alla fina där ute, puss och kram! ?

Ovido - Quiz & Flashcards