mellen89

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Malin - 9 november 2013 13:00

Holloj! :D

Har vart lite dålig på att blogga, har varit lite nere de senaste dagarna. Så har inte känt att de funnit så stor anledning till att skriva.
Men nu så, vaknade på världens toppen humör idag. Tog mig en dos Saade till frukosten en bättre start på dagen kan man knappt få. ;) Har dock en sambo som inte uppskattar Saade lika mkt som jag så han kände väll sig mest plågad med de till frukosten. :P haha!
Idag blir de bio och Insidious 2 med Alexandra, spännande då man hört att den ska vara bra. Så hoppas på att den är bättre än 1:an iaf. :) Sen så får vi se vad som händer senare ikväll, kanske lite sällskapspel med karlarna elr nå annat kul.

Alltså jag höll på att få tuppjuck imorse, jag och Christian stor städade hela lägenheten igår och de första man ser när man tittar på golvet är svarta hår öööööverallt.
De är nog de värsta med att ha kort/strävhåriga hundar, deras hår lägger sig som en matta över hela golvet. Så de blir bara fram med min älskare (dammsugaren) idag igen. *suck *

Hoppas ni får en toppen lördag,
puss och kram! ?

Ovido - Quiz & Flashcards