mellen89

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Malin - 12 november 2013 20:45

God Kväll!  


Den här dagen har inte alls varit nå vidare, små missförstånd storades upp en massa och allt gick nästan käpp rätt åt skogen, några jävla rykten som bla evt förstör en vänskap. Alltså jag är så trött på sån här skit!
Men är jävligt glad att jag flyttat från den förbannade hålan, folk som tror att dom vet allt och lite där till. Och så lyckas dom printa in saker i andra och de gör att jag ska stå till svar och hoppas på att dom givietvis litar på mig då de är jag som sitter med sanningen. Jaja, tråkigt men jag hoppas allt löser sig. För de här är ju inte direkt vad man vill!

Nu ska jag ta resten av kvällen och fundera på saker och ting och försöka rensa lite bland vänner, då menar jag inte bara fb som många tror utan över lag. Och se till att ha Saade i öronen, och den nya lyrics videon var ju super elr vad säger ni som sett den ?
Jag sakna min änglatant extra mkt just nu då hon alltid fanns där och mutrade upp mig i såna här stunder.


Påtal om ingenting, jag har prova blogga två gånger i från bloggplatsens app, är de någon mer som har testat de ? Och vad tyckte ni om de, svårt, smidigt ? Kommentera gärna vad ni tycker om appen!


Puss och kram!  

Ovido - Quiz & Flashcards