mellen89

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Malin - 20 november 2013 22:15

Hallå där!

De gick verkligen inge vidare för Hv idag. :/ Visst spelade dom skapligt bra halva matchen typ men de räcker ju inte till en vinst. Menmen, bättre lycka till nästa vecka då dom möter Örebro hemma. :) Jag måste ju fasen se Hv när dom möter Örebro innan den här säsongen är över, jag bor ju liksom i Kumla. :P

Idag har de vart en soffhäng-dag då jag inte somnade typ fören 6 imorse. :/ Jag kunde verkligen inte somna. Så vaknade jag inte fören vid 12, bajs hatar att sova bort halva dagen. :/ Jag har ju haft problem med sömnen tidigare men den senaste tiden har jag faktist somnat senast runt 2-3 och som tidigast runt 1 tiden.
Har ni nå bra tips för att göra sig trött om kvällarna, de mottages mer än gärna! :)

Puss och kram! <3

Ovido - Quiz & Flashcards