mellen89

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Malin - 10 november 2013 18:00

God kväll!  


Hoppas ni haft en minst lika trevlig helg som jag har. Den har vart relativt lugn faktist, skönt i mitt tycke.

Var ju på Bio igår och såg Indidious 2 med Alexandra och JA, den var faktist betydligt bättre än första filmen vilket jag tycker är ganska ovanligt. Brukar ju alltid var tvåan som är sämre än första!
Men jag hade dock ett litet bekymmer under filmen som var nästan två timmar lång, jag bäljade ju i mig 2 koppar te innan bion, hur tänkte jag där liksom ?!
10 min in i filmen så kände jag hur jag började bli kissenödig, jädrans onödigt kände jag. Men jag fick hålla ut för att jag inte ville gå på toa mitt i filmen, de går ju inte då hade jag ju missat en massa. Efter halva filmen fick jag allt vara diskret och knäppa upp jeansen men till nästa gång ska jag inte drick något innan jag går på bio vill jag lova. haha!
Jag har väldigt svårt att förstå varför man går och ser en skräckfilm på bio om man är så lättskrämd så man hoppar för minsta lilla ljud elr dyl, hade en tjej i jämte mig som till sist nästan satt i knät på sin pojkvän och hoppade till för minsta lilla ljud, Alltså de är en klassiker i en skräckfilm, knackar dom på en vägg elr dyl så knackar de ju tillbaks elr så händer de nå annat. Tjejen i jämte mig höll på att ordagrant flyga upp i taket när de knackade tillbaka. Haha!


Resten av denna kväll blir de soffläge framför tvn tills de blir natten, elr ja tvätta och rastning blir de ju iofs. Är galet trött idag och sen är jag säkert påväg att bli sjuk med, blä!

Hoppas ni får en forts bra kväll, puss och kram!  

 


Cesar var nog trött i natt då han aldrig har legat så här och då har vi haft han i snart 1 år. Gullrumpan!

 

Ovido - Quiz & Flashcards