mellen89

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Malin - 16 november 2013 10:45

God morgon allesammans!

Vaken sen en stund tillbaka, vart rätt så sent igår. Somnade nog inte förens efter 04:a, jag och hjärtat låg och kollade på Tusenbröder (serien). De var ju inte igår man såg de faktist. Så är skapligt trött då jag ställde klockan på 10:15, pallar inte sova bort hela dagen liksom. :)
Vart så nått jävulskt besviken igår, hur fasen tänker svenska folket ?! Hur kan man låta Sandra åka ? Klart alla är duktiga som är kvar i idol nu, men Sandra har ju en sån otrolig röst. Hon förtjänade inte att lämna redan, däremot tyckte jag Elin elr Erik gjorde de. Nu är båda mina absoluta favoriter borta så nu blir idol jäkligt segt att titta på. Får hålla tummarna på att Kevin och Jens går till final, dom är ju iaf bland min topp 5. :)

Nä nu ska jag inte ligga i sängen och sega mer, dags att gå upp och rasta dom fyrbenta och käka lite frukost! Ha en toppen lördag gott folk.
Puss och kram! ?

Ovido - Quiz & Flashcards